dinsdag 2 oktober 2012

Inpakken en uitdelen

Ik vind het misschien nog wel leuker om iemand een cadeautje te geven dan om zelf iets te krijgen.
Ik kan er echt van genieten om iemand blij te maken.
En extra mooi ingepakt is een cadeautje natuurlijk helemaal leuk om te krijgen én om te geven!

Gisteren heb ik jullie de naamslinger laten zien die ik gemaakt had voor de verjaardag van het dochtertje van een vriendin.
Dat cadeautje moest natuurlijk ook ingepakt worden, maar gewoon een rol inpakpapier kopen en om een cadeautje wikkelen is aan mij niet besteed.
Dus ging ik aan de slag met maskingtape, touw, scrapbookpapier en andere frutsels.

Uiteindelijk waren dit mijn gepimpte cadeautjes:


Ik ben gek op doilies!
Het witte kantmotief staat zo mooi bij naturel papier.

Een leuke hangtag met gelukwensen voor de kleine meid

Om het cadeautje heb ik een stuk lichtblauw Zpaghetti garen gebonden en aan de voorkant vast gestrikt.
Ik had nog wat scrapbookpapier over dat ik gebruikt had voor de naamslinger, dus dat heb ik speels onderaan het cadeautje geplakt en ook onder het Zpaghetti garen.

Voor het tweede cadeautje heb ik een grotere doily gebruikt en een stuk touw.

Van tandenstokers, maskingtape en scrapbookpapier heb ik vlaggetjes gemaakt als versiering.

Onderaan het pakje weer een reep van het overgebleven scrapbookpapier versierd met een klein knijpertje en als laatste een strook maskingtape om het af te maken.

Het enige probleem met dit soort cadeautjes is dat het bijna zonde is om ze uit te pakken :-)





6 opmerkingen:

  1. wat leuk weer Anne....en een hele beleving om dit uit te pakken <3

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ..inderdaad heel zonde om uit te pakken! Ik zal het lekker laten zitten..;)! Ziet er weer mooi uit, Anne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er geweldig uit! Ik ga dit onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alleen jammer dat er steeds meer engels onze taal insijpelt, maar de kadootjes zijn super leuk, Carla,( ik kan alleen maar anoniem reageren ,krijg het er anders niet op.)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag iets soortgelijks op Pinterest, hier gaven ze aan dat je ze ook zelf kunt knippen. Net als vroeger... Ook handig als je geen doily's( kanten kleedjes) hebt liggen. Heb het al geprobeerd en idd ook erg leuk;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh dat is ook leuk, je eigen doilies maken
      Zal eens kijken hoe dat moet, leuk!

      groetjes,
      Anne

      Verwijderen

Ik vind het altijd leuk om reacties te krijgen op mijn berichtjes. Schroom dus niet om iets achter te laten!