maandag 27 mei 2013

Dromenvanger

Alweer een hele tijd geleden maakte ik een dromenvanger voor een zwangere vriendin.
Maar omdat ze deze blog ook leest kon ik m'n maaksel nog steeds niet online zetten.
Maar inmiddels is het prachtige meisje geboren en kan ik eindelijk de foto's online zetten.



De gebruikte stofjes zijn allemaal van Tilda.
Ik heb de hartjes met de hand genaaid en vervolgens de randjes een beetje gerafeld voor een speels effect.
Het crèmekleurige lint met pastel roze streepje is van East of India (hoe kan het ook anders, love it!).



Op het eerste hartje heb ik een rozetje van roze broderielint bevestigd met een houten knoopje in het midden.



Om het helemaal af te maken knoopte ik onderaan de dromenvanger een bundeltje lintjes en bakkerstouw.



Benieuwd wat jullie ervan vinden!

3 opmerkingen:

  1. Super lief zeg!!
    Het meisje zal zeker lekker slapen!

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het super...heel erg leuk gedaan..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ik daar van vind....te gek, wat een mooie kleur combi, helemaal te gek.
    groetjes Renee
    www.vanrenee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk om reacties te krijgen op mijn berichtjes. Schroom dus niet om iets achter te laten!