maandag 18 maart 2013

Weer wat nieuwe lijstjes

Ik heb voor de verjaardag van de kinderen van een vriendin weer nieuwe letterlijstjes gemaakt.
Terwijl ik ze aan het maken was bedacht ik me dat ik weer vaker van dit soort lijstjes moet maken, ze zijn zo schattig met die lieve kleurtjes!

Voor zoontje Beau geen roze stofjes, maar zachtblauw, grijs en mint.










En voor dochtertje Sam juist wel weer een lieflijk bloemetjes stofje met zachte roze kleurtjes en een leuk roze strikje op een van de kussentjes!








Moet toch ook snel eens aan de slag om iets te maken met de naam van mijn zoontje!
Foto's volgen natuurlijk weer tzt :-)


17 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk weer! Zo mooi hoe je dit voor elkaar krijgt. Die labeltjes met tekst, maak je die zelf? Heb je daar een special `iets` voor nodig?
    Echt heel leuk, kom je ook een kijkje nemen op mijn blog? vvestywo.blogspot.com, een kopje thee staat voor je klaar. Lieve-groetjes en een fijne dag nog, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee die labeltjes zijn gewoon gemaakt van bestaand lint. De tekst is dan vaak iets langer en ik knip alleen 'love' uit bijv.

      Heb je blog bekeken, super leuk!
      ga je volgen

      liefs
      Anne

      Verwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee Anne....

    Fijne week..
    Groetjes,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve schattige en mooie lijstjes zeg!! Erg leuk idee!!
    Moet ik onthouden! ;-)

    Via via kwam ik op je blog! Erg leuk en ik ga je volgen!!

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk en schattig weer! Ik zat er aan te denken om zoiets op het partijtje te doen van mijn dochter van 7 jaar, maar dan wordt het wel een duur aangelegenheid ben ik bang.

    Groetjes, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het materiaal alleen is al vrij prijzig. Maar wel een leuk idee om voor een partijtje te doen!
      Zullen ze vast leuk vinden

      Liefs
      Anne

      Verwijderen
    2. Hoi Anne,

      Waar koop jij al die applicaties?

      Liefs Stefanie

      Verwijderen
    3. eigenlijk overal en nergens. Lint bij de fourniturenzaak, allerlei dingetjes op internet etc

      Ik heb niet 1 vast adresje

      Liefs
      Anne

      Verwijderen
  5. hoi anne,

    wat leuk om zo rond te neuzen zeg, erg inspirerend!
    ik zag op andere foto's van je een erg leuke kinderposter met soldaatjes/eendjes etc stond naast maileg kinderstoeltje. ik zou graag willen weten waar je dat vandaan heb.
    ik hoor het heel graag van je, bedankt alvast!

    groetjes nanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nanda

      die poster waar je het over hebt heb ik zelf helaas niet :-(
      ik vind hem ook geweldig, maar heb hem nog nergens kunnen vinden. Volgens mij is ie van een oude collectie van Maileg.
      Mocht je hem ergens tegen komen, let me know! :-)

      liefs
      Anne

      Verwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat gaaf deze letterlijstjes! Maak je ze ook op bestelling toevallig;)? Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Brenda

      Ja ik maak ze ook op bestelling. Heb je al een naam die je zou willen?Dan mail ik je de kosten

      Groetjes
      Anne

      Verwijderen
  8. Maak je deze nog op bestelling? Ik kan geen emailadres vinden waarop ik je kan mailen?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk om reacties te krijgen op mijn berichtjes. Schroom dus niet om iets achter te laten!