maandag 17 september 2012

Ik doe de Kreadoe ;-)

Van 31 oktober t/m 4 november is het weer tijd voor Kreadoe in de jaarbeurs in Utrecht.
Natuurlijk ga ik daar ook naartoe, want ik kan niet wachten om zoveel knutselspulletjes onder 1 dak bij elkaar te vinden.
Heerlijk!
Ben altijd jaloers op de Amerikanen die van die huge craftwinkels hebben, maar eigenlijk is Kreadoe ook een beetje een giga winkel voor de crafters onder ons.


Op mijn verlanglijstje staan kilometers lint, kant en band, stapels craftpapier, mooie stofjes, bedels en kralen en liters verf en stempelinkt.

Ik denk dat ik maar met een aanhangwagen richting Utrecht ga ;-)

See you there?


2 opmerkingen:

  1. Ik twijfel nog. Als ik zoveel mooie bij elkaar zie,weet ik niet meer waar ik moet beginnen (stoppen ;-) )
    Wordt vervolgd.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat heb ik eigenlijk ook wel een beetje
      Maar ben van plan met een lijstje er naartoe te gaan zodat ik weet wat ik nodig heb en dus niet allerlei onnodige dingen ga kopen (wat natuurlijk voor geen meter lukt)

      groetjes,
      Anne

      Verwijderen

Ik vind het altijd leuk om reacties te krijgen op mijn berichtjes. Schroom dus niet om iets achter te laten!